Vores dygtige tekniker udfører vedligeholdelsen af din SteamBlaster® til tiden. Vedligeholdelse kan udføres på stedet eller på vores værksted. Vi kan afhente din maskine, udføre service og returnere den. Du kan også indgå en serviceaftale og vente på, at service skal udføres, eller afhente din enhed senere. Efter vedligeholdelse testes din maskine fuldt ud med hensyn til præstation og sikkerhed. Dette gør, at du kan begynde at arbejde igen uden nogen bekymringer.
Vores tekniske service er fuldt udstyret og har de mest almindelige reservedele, der er nødvendige for at reparere din maskine i tilfælde af funktionsfejl. Vores mål er at få dig i gang igen på kortest mulig tid. I tilfælde af at vi ikke har den nødvendige reservedel, kan vi stole på, at fabrikkens 24-timers service sikrer, at disse dele leveres på kortest mulige tid. Vi vil gøre alt for at sikre, at du kan komme tilbage til rensearbejdet.
Kontakt os for reservedele eller tilbehør.
Vi kender din maskine indefra og ud, og vi kan tilbyde dig en bred vifte af tilbehørsdele. Hvis du bestiller tilbehørsdele, samler vi alt for dig med de rigtige hurtigstik og dysestørrelser. Vi sørger for, at du har den rigtige kvalitet af filtre og andre reservedele til at udføre et fremragende stykke arbejde.
Spørg efter vores leje- og leasingløsninger